Notícia

Inici / Aules Sènior de Mataró s’adhereix al manifest “Salvem la Muntanya de la Creu”

Aules Sènior de Mataró s’adhereix al manifest “Salvem la Muntanya de la Creu”

Seu nova1

L’Associació ha aprovat per unanimitat l’adhesió al manifest que defensa la preservació d’aquest espai natural emblemàtic de la ciutat. Amb aquesta decisió, Aules Sènior reafirma el seu compromís amb la sostenibilitat i la protecció del patrimoni natural de Mataró


L’Associació Aules Sènior de Mataró ha acordat adherir-se al manifest “Salvem la Muntanya de la Creu”, una iniciativa ciutadana que defensa la preservació d’aquest espai natural emblemàtic de la ciutat.

La decisió va ser aprovada per unanimitat en la reunió de la Junta de l’Associació, celebrada el 10 de novembre de 2025, després que el manifest fos presentat i comentat en una sessió anterior.

Amb aquesta adhesió, l’entitat vol expressar el seu compromís amb la protecció del patrimoni natural, cultural i paisatgístic de Mataró, així com amb els valors de sostenibilitat, respecte pel medi ambient i implicació ciutadana que promou la plataforma impulsora del manifest.

La Muntanya de la Creu, o Turó de Cerdanyola, és un espai d’alt valor ecològic, històric i social, i forma part de l’entorn que sovint protagonitza activitats de coneixement i descoberta del territori organitzades per entitats ciutadanes. Per això, la Junta considera fonamental sumar-se a la defensa d’aquest indret davant de qualsevol actuació que pugui posar-ne en perill els valors ambientals i patrimonials.

Des d’Aules Sènior de Mataró es vol també animar la ciutadania i les institucions locals a continuar treballant plegats per garantir un model de ciutat sostenible, respectuós amb el medi natural i amb la qualitat de vida de les persones.

Si t'ha agradat, ho pots compartir a: