Notícia

Inici / Visitem Montserrat dins els actes de celebració del 45è aniversari

Visitem Montserrat dins els actes de celebració del 45è aniversari

Seu nova1

Encapçalats pel nostre president, el Sr. Antoni Vilà, i amb motiu del nostre 45è aniversari, un nombrós grup de membres de les Aules Sènior de Mataró vam ser a Montserrat divendres passat.


Gairebé 70 persones, sòcies de les Aules Sènior de Mataró, van viatjar divendres passat a Montserrat amb motiu del 45è aniversari de l’entitat i participar en els actes del Mil·lenari de l’Abadia.

L’acte central va consistir en la participació en la Missa Conventuals, a l’inici de la qual, el Sr. Vilà, president de les Aules, va poder prendre la paraula per fer una salutació i explicar el motiu del Romiatge a la Muntanya Santa. Així mateix, se li van poder oferir a la Verge i a la Comunitat Benedicte una ofrena consistent en productes de la ciutat.

Després d’escoltar el Virolai, vam compartir un dinar de germanor abans de continuar amb la visita al Museu. Alguns dels membres del grup també van aprofitar per fer una visita al Cambril i comprar productes típics.

En el viatge, ens va acompanyar l’escolapi mataroní Ramon Julià, el qual va concelebrar la Missa amb els monjos benedictins.

Si t'ha agradat, ho pots compartir a: